Z, R, N, C/ چارلز بوکوفسکی

منتشرشده: 24 اوت 2011 در بوکاوسکی
برچسب‌ها:, ,

از مجموعۀ: پیانو بنواز مست چون سازی ضربی تا از انگشتانت کمی خون بیاید
 Play the piano drunk like a percussion instrument until the fingers begin to bleed a bit

عزیزم به تو فکر می کنم
                            عاشق توام
تنها دلیلم برای خوابیدن با L این بود که
تو با Z خوابیدی،
و با R خوابیدم من بعد
و بعد تو با N
و چون با N خوابیده بودی،
مجبور شدم با Y بخوابم
اما بی­وقفه به تو فکر می­کنم
ترا چون کودکی در بطن خود حس می­کنم
                           و این حس را عشق می­خوانم.
هر چه پیش آید، خوش آید
من می­خواهم عشق بخوانم این را
و بعد
تو با C خوابیدی
و پیش از این که من بجنبم
با W خوابیدی
و این البته مجبورم کرد که با D بخوابم
اما می­خواهم بدانی که عاشقت هستم
بی­وقفه
فکر می­کنم به تو
گمان نمی­کنم هیچ وقت
به کسی دل بسته باشی
این گونه که عاشقِ توام
عو عو عو عو عو
عو عو عو عو عو

دیدگاه‌ها
  1. Mahshid Sharifian می‌گوید:

    خیلی خوب بود! کیفور شدم؛
    عو عو عو عو ( :

  2. محمد رضا می‌گوید:

    درود بر جناب جام بر سنگ عزيز
    خيلي خوشحالم كه دوباره شروع به نوشتن در اين وبلاگ كرديد.شعر بسيار زيبايي بود اما بنده فكر مي كنم اگر به جاي حروف انگليسي از الفباي فارسي استفاده مي كرديد كمي بهتربود.

    • طاهر جام برسنگ می‌گوید:

      محمد رضای گرامی!
      سپاس از تشویقتون. قرار است حالا حالاها بنویسم در این وبلاگ. در مورد استفاده از حروف فارسی به جای حروف انگلیسی در عنوان شعر هم راستش نمی دانم چه بگویم؛ به نظرم رسید این طوری شاید بهتر باشد هر چند می دانم که اصولن حروف انگلیسی و همچنین نگاشتن اعداد در شعر شاید کمی ایجاد مزاحمت کند. با این حال از تذکرتون سپاسگزارم. ضمنن علیک الدرود! شاد باد و دیر زی!

پاسخی بگذارید

